Suamiku paling sweet episod 11

Suamiku paling sweet episod 11

11 sweet suamiku paling episod

@Suamiku paling sweet episod 11

Malam tu, pukul sembilan malam barulah Izz dan Hafiy suamiku paling sweet episod 11 ke rumah. Pukul sembilan malam kau. Keluar sebelum makan tengah hari, pulang malam? Sampai-sampai tanya nak makan malam kat mana pun, jawab nak makan kat luar? Mentang-mentang aku suruh keluar, memang keluar betul-betul ni. Ke Izz nak balas dendam? Sekarang ni, aku rasa macam nak lempang je abang yang aku rasa macam sengaja nak naikkan darah aku. Betul-betul soalan cepu mas ni! Tak sanggup rasanya tahu kebenaran yang buat sakit hati.

Ikutkan hati memang aku nak lari masuk bilik sekarang ni jugak. Tapi, aku nak juga...

Get updated Suamiku paling sweet episod 11

Nak tolong tu memanglah boleh. Tapi ada ke patut suruh Sya jadi orang gaji rumah dia? Mama, Sya goreng telur pun boleh terbelah lima kuali, tahu tak? Nak tolong tu memanglah boleh.

Tapi ada ke patut suruh Sya jadi orang gaji rumah dia? Mama, Sya goreng telur pun boleh terbelah lima kuali, tahu tak? Namun, sudah cukup untuk mengubah hidupnya bila dia terpaksa menjadi isteri dan mummy orang dalam usia yang cukup muda, 22 tahun. Tak boleh terima kenyataan. Cukup membayangkan perasaan Qisya sehingga hampir sahaja Izz Haikal diterajangnya pada malam perkahwinan mereka. Tapi, berbeza pula dengan penerimaan Izz. Hanya...

Added tags related to Suamiku paling sweet episod 11

  • Suamiku Paling Sweet by Anjell
  • Suamiku Paling Sweet [2017]
  • AnjelLayan: Suamiku Paling Sweet (BAB 24)
  • [Malaysian Drama 2017] Suamiku Paling Sweet (My Husband is the Sweetest)
  • AnjelLayan: Suamiku Paling Sweet (BAB 21)
  • @akifjabbarmoviechannel
  • Tonton Drama Suamiku Paling Sweet Full Episode 01 Hingga Akhir
  • Pelbagai Drama Melayu