Penjara kedah tengah laut

Penjara kedah tengah laut

Tengah penjara laut kedah

@Penjara kedah tengah laut

Pagi tu aku bersiap2 la nak angkat suma penjara kedah tengah laut nak p U ni. Aku jalan2 sambil melawat tandas stesen minyak n surau~ heheh! Sebenarnya aku nak terkucil sih~ minom air banyak sgt sih :3 OK dah2 da tengok gambar banyak dah.

~ aku pon p la daftar dekat kaunter~ aku x tau apa nak buat. Aku pon sua la kad kertas kuning yang diberi Abg Zul kat aku tadi. Aku pelok beg tu n dukung lah kat perot cam orang mengandong. Kaki aku masok lubang sih!

Dah la jatoh depan siswi lak tu. Sapa la yang korek...

Get updated Penjara kedah tengah laut

 Selain di Langkawi, destinasi pelancongan di Kedah juga turut kaya dengan tarikan percutian pelbagai kategori samaada di kawasan air terjun, hutan lipur, kolam air panas, tepi pantai, mercu tanda, resort, chalet dan sebagainya. Jika anda berhasrat bercuti di Alor Setar untuk mencari menu makanan menarik di sini, sila terokai. Pulau Langkawi Kalau sebut sahaja pasal pelancongan di Negeri Kedah ini, rata-rata akan mencadangkan untuk bercuti ke Pulau Langkawi.

Pulau lagenda yang boleh dikatakan pulau pelancongan yang paling popular di Malaysia ini menawarkan pelbagai tempat menarik yang sesuai untuk segenap usia samaada untuk percutian secara solo, bersama keluarga mahupun ketika...

Added tags related to Penjara kedah tengah laut

  • SENARAI UNIT PENGURUSAN PUSAKA (UPP) NEGERI DI SEMENANJUNG MALAYSIA
  • Le Tour De Tupah 15 March 2009
  • _Coke dan Sundae_IV
  • Nelayan cedera terkena bilah kipas bot
  • Fenomena air pasang besar mula landa empat negeri