Shiqin kamal

Shiqin kamal

Kamal shiqin

@Shiqin kamal

Siapa yang tengok drama Cinta Si Wedding Planner mesti kenal kan dengan Shira dan Nadia si kembar yang sangat mental dalam drama bersiri ni.

Serius, memang rasa psiko gila si Shira ni. Rasa macam nak sekeh-sekeh je minah tu. Haha, watak tu memang memberi shiqin kamal kot kat penonton kaki drama macam kami ni. Tengok Shira memang rasa sakit hati sungguh.

Meluat sungguh bila dia kata dia pasti akan dapatkan jugak apa yang dia nak. Kalau aku jadi laki tak lalu aku nak hadap perempuan gini. Bila tengok Nadia pulak, rasa macam kesian pun ada kan.

Hahaha, tak memasal je...

Get updated Shiqin kamal

Isterinya, Timah Abdul Hamid, 80 atau Mak Timah berkata, jati diri sebagai bekas anggota tentera, menjadikan Pak Hamid tdk putus asa walaupun semakin uzur. Tetapi dalam keadaan sakit pun boleh ke bilik air sendiri, hendak dipimpin dia tak bagi walaupun selalu jatuh tersungkur. Dia tdk mahu susahkan kami, selagi boleh bangun bergerak dia usahakan sendiri. Timah berkata, selain solat, Pak Hamid akan bangun bersahur serta berpuasa seperti biasa.

Malah, mahu membuat pelbagai kerja termasuk mengemas rumah. Anak-anak juga sentiasa doakan bapanya sihat. Semua makan, tiada makanan kegemaran khas. Apa yg saya hendak makan, saya makan. Boleh bangun, boleh berjalan, boleh...

Added tags related to Shiqin kamal

  • ~BabyComel~ : Biodata Shiqin Kamal
  • Allahuakbar, Mohon Doakan Pak Hamid Gurkha. Isteri Dedah Keadaan Terkini Beliau
  • 'Esok Bila Aku Sudah Tidak Mampu'
  • Biodata Shiqin Kamal, Pelakon Drama Dendam Cinta Arissa
  • Ada Hikmah Di Sebalik Pemergian Ibu
  • Shiqin Kamal
  • Biodata Shiqin Kamal