Cerita malam pertama selepas akad nikah

Cerita malam pertama selepas akad nikah

Malam nikah selepas cerita pertama akad

@Cerita malam pertama selepas akad nikah

Banyak sekali cerita yang masuk dan jawabannya pun beragam. Apa saja sih hal yang harus dipersiapkan untuk momen malam pertama bersama pasangan dan apa sih yang biasanya menjadi kekhawatiran mereka soal seks? Yuk kita simak beberapa cerita mereka! Tapi biasanya cowok pengennya abis sah langsung aja kan. Nah, apa nanti kita gak capek? Kebetulan nikah di gedung yang ada kamar singgahnya gitu luamayan banyak. Nah, pas selesai resepsi dia ke kamar orang tuanya untuk pamitan karena suami pulang kerumahku yang kamarnya udah didekor cantik, pakai sprei baru, dan lain-lain layaknya kamar pengantin.

Udahlah kita pulang jam 2 maleman dibawain kunci,...

Get updated Cerita malam pertama selepas akad nikah

Ye seorang wanita yg bergelar isteri, isteriku yg sah. Macam beruk dah kehilangan idea, aku duduk melangok kat atas katil memerhatikan isteriku yg dari tadi menyisir rambut di hadapan lemari solek.

Mati kutu aku dibuatnyer, org ramai kat luar, sumer nyer sedare mare pihak isteriku, mereka bermalam disini, maklumlah dah penat bertungkus lumus menyenggelarakan majlis persandingan kami siang tadi. Penat memanglah penat, tapi di saat saat indah begini penat menat nie sumer tak main ah. Tapi sekarang yg menjadik tander soal ialah camner aku nak mulerkan.

Maklumlah bukannyer pernah aku buat kerja camgini. Aku peratikan isteriku sambil terpikiag kat kepaler...

Added tags related to Cerita malam pertama selepas akad nikah

  • CERITA DEWASA, CERITA MALAM PERTAMA PENGANTIN BARU
  • Cerita Malam Pertama
  • Cerita Malam Pertama yang Lucu dan Kekhawatiran Para Calon Pengantin
  • cerita malam
  • Koleksi Kisah Lucu Malam Pertama (+ koleksi terbaru)
  • Cerita Malam Pertama Kakek Berusia Seabad Nikahi Gadis di Wajo
  • kisah malam pertama
  • Pengantin Lagi Kawin
  • Malam Pertama Ergi Dan Rini
  • Cerita Malam Pertama: Janda 18 tahun