Syarat kemasukan uiam

Syarat kemasukan uiam

Uiam syarat kemasukan

@Syarat kemasukan uiam

Baru nak update blog Nani? Ok, kali ni sebenarnya aku nak story pasal syarat2 kemasukkan ke UIA. Sebab setahu aku, UIA satu-satunya Universiti yang membenarkan studentnya menukar kos kepada kos lain yang dirasakan bersesuaian dengan kelayakkan dan minat masing2. Ok, tak melalut banyak sangat, sebab byk bnda lagi nk kena story kat bawah ni. Kalo korang amik kos ni, korang berpeluang untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang-bidang sains yang lain yang lebih menjurus kepada medik la.

Ke arah Bio2 gitu lor. Prospek pekerjaan jugak sangat luas syarat kemasukan uiam. Sape2 yang minat Bio tu, boleh la apply kos ni yer. Syarat2...

Get updated Syarat kemasukan uiam

PENGENALAN UNIVERSITI ISLAM ANTARABANGSA MALAYSIA UIAM Universiti Islam Antarabangsa Malaysia UIAM menawarkan pelbagai peluang unik kepada pelajar untuk kecemerlangan akademik serta perkembangan kerjaya dan individu. Universiti ini komited terhadap pendekatan yang menyeluruh dan komprehensif dalam menawarkan program-program pendidikan tinggi dan menganggap menimba ilmu itu sebagai satu ibadah. Dengan menggabungkan sumber ilmu wahyu ke dalam kurikulum sains dan sastera, UIAM dapat menyumbang kepada tradisi keintelektualan dan juga peningkatan jatidiri di dalam masyarakat.

UIAM menggunakan Bahasa Inggeris sebagai bahasa pengantar di dalam program pengajian serta di dalam operasi hariannya manakala Bahasa Arab pula digunakan di dalam program Ilmu Wahyu dan Warisan Islam,...

Added tags related to Syarat kemasukan uiam

  • Permohonan Masuk ke Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) Dibuka Sekarang
  • Permohonan UIAM 2022 Online (Universiti Islam Antarabangsa Malaysia)
  • Syarat Kemasukan UIAM 2022 Lepasan SPM/ STPM
  • Permohonan Kemasukan UIAM Ambilan Kedua 2022
  • Permohonan Asasi UIA 2022 Online (Program Foundation)
  • Ujian Kemasukan Sekolah Agama Johor
  • Syarat
  • Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM)
  • Temuduga Terbuka Diploma Kejururawatan Kptm 2016